Gata! Nu mai ai cum să rămâi în pană de idei de conținut social media! Cel puțin pentru 21 de zile!!!
Următoarea listă acoperă cam tot ceea ce ai putea posta pe rețelele sociale.
De la postări personale, la postări legate de afaceri, la postări promoționale, această listă de 21 de idei te va ține inspirată pentru mult timp.
1. Citate: Citatele pline de umor, inspiraționale sau motivaționale au întotdeauna rezultate bune.
2. Postări de completat (de exemplu, „Dacă aș avea 1 milion de dolari, i-aș cheltui pe _________”).
3. Sondaje: În timp ce Facebook oferă sondaje încorporate, consider că derularea lor manuală funcționează cel mai bine pentru a stimula implicarea (de ex.
„Care dintre aceste cărți este preferata ta?”)
4. Fotografii din culise: Fă fotografii cu tine, cu angajații tăi sau fotografiază-ți biroul sau spațiul de lucru.
5. Statistici sau date: Împărtășește statistici noi și relevante din industrie (acestea au performanțe foarte bune în ceea ce privește retweets și share-urile).
6. Postează un link către o postare veche de pe blog: Nu este nimic în neregulă cu reciclarea, iar postările vechi vor obține o nouă implicare, prelungindu-le durata de viață.
7. Întrebări: Pune întrebări simple, de bază, la care prietenii/fanii tăi pot răspunde rapid.
8. Fă un link către o postare a unui invitat: Împărtășește (sau reîmpărtășește) un link către o postare la care ai contribuit la un alt site.
9. Postează o imagine de marcă: Postează o imagine amuzantă sau inspirațională cu logo-ul sau URL-ul site-ului tău pe ea.
10. Infografice: Găsește un infografic pe care urmăritorii tăi l-ar aprecia. Consultă Daily Infographic pentru idei sau, mai bine, crează-ți propriul infografic.
11. Fotografii de produse: Funcționează cel mai bine pe site-uri precum Pinterest sau Instagram. Gândește-te cum poți adăuga un unghi unic la fotografii (de exemplu, un angajat care folosește efectiv produsul, o fotografie trimisă de un client etc.).
12. Fotografii care nu au nimic de-a face cu produsele sau afacerea ta. În schimb, acestea transmit sentimentul din spatele mărcii tale. De exemplu, modul în care Starbucks partajează fotografii pe Instagram pentru a-și asocia brandul cu soarele, căldura și prietenii buni (nu doar cu cafeaua).
13. Fotografii din culisele produselor: Fotografii cu produsele tale în curs de fabricație sau de aprovizionare.
14. Link către o postare controversată pe blog: Nu există nimic mai bun pentru a stârni implicarea decât o mică controversă.
15. Cere informații despre produsele tale: Fanii tăi vor adora să își dea cu părerea despre cum să îți îmbunătățești produsele.
16. Lasă Pinterest să te inspire: Pinterest este o mină de aur în ceea ce privește găsirea de imagini frumoase pe care le poți împărtăși (în special imagini cu citate). Doar asigură-te că dai creditul corespunzător.
17. Împărtășește o resursă utilă: Dacă ești cu adevărat preocupat să împărtășești cele mai utile informații cu urmăritorii tăi, nu îți fie teamă să îi direcționezi către conținutul valoros al altor persoane (nu doar al tău).
18. Postează o prezentare Slideshare: nu de alta, dar 80 de milioane de profesioniști au încredere în SlideShare pentru a învăța rapid despre orice subiect de la experți în domeniu.
19. Fă un link către un studiu de caz: Studiile de caz sunt excelente pentru a oferi informații utile într-un mod care este adesea mai plăcut și mai ușor de acționat decât o postare standard pe blog.
20. Fă un link către o rețetă IFTTT legată de industrie: Nu ai auzit de IFTTT (prescurtare de la If This Then That)? Trebuie să o verifici. Apoi partajează un link către o rețetă pe care urmăritorii tăi ar găsi-o utilă.
21. Cere recenzii sau mărturii: Solicitarea de recenzii de la fani sau prieteni este una dintre cele mai bune modalități de a obține mărturii pe care le poți folosi ca dovadă socială pe site-ul tău.
#PostariSocialMediaRomania #postarisocialmedia #socialmediaRomania #Romania #socialmediamanager #socialmediacontentcreator #ideidepostari