Dacă e ceva cu care mă confrunt de când mă știu, atunci aceasta este disciplina. Mai bine zis, lipsa disciplinei… pe care eu o percep ca fiind Bau-Bau-ul creativității mele. Și, totuși, sunt momente când această disciplină este de dorit în sensul de a ține lucrurile sub un anumit control, mai ales atunci când vine vorba de managementul unui cont de social media. Din acest motiv, am căutat cele mai eficiente instrumente de planificare a unui calendar editorial pentru a-mi ușura munca și timpul.
Iată câteva instrumente ajutătoare:
Excel. Puteți folosi acest vechi produs de bază pentru a stoca proiectele de postări în funcție de data publicării.
Google Docs. Punctul forte al Google Docs pentru social media este faptul că puteți colabora cu membrii echipei în timp real și toată lumea poate accesa calendarul de pe mai multe dispozitive. Acest lucru elimină necesitatea de a trimite e-mail-uri de tip „dus-întors” și, de asemenea, reduce probabilitatea ca modificările să se piardă.
Calendarul editorial HubSpot. Acesta este un șablon Excel care a fost conceput pentru ca o echipă să calendarizeze activitățile social media. Calendarul editorial HubSpot poate acționa ca un ghid pentru a găsi idei pentru blogul tău, pentru a monitoriza conținutul și pentru a urmări progresul redactorilor. Puteți adăuga cuvinte cheie, teme și apeluri la acțiune pentru fiecare post. Cu toate acestea, nu puteți face share din calendarul editorial HubSpot, deoarece este un șablon Excel.
Buffer, Sprout Social și Hootsuite. Toate aceste trei servicii oferă o funcționalitate de calendar orientată spre partajarea postărilor.
Buffer este o platformă care se bazează doar pe programare, deci nu puteți monitoriza activitatea postărilor. Sprout Social și Hootsuite vă permit să vă programați și să vă monitorizați social media, precum și să comentați și să răspundeți.
Stresslimit. Acest plug-in pentru WordPress vă permite să vă planificați conținutul blogului și să revizuiți ceea ce este programat pentru viitor.
Sper ca aceste informații să îți fie de ajutor. Dacă ai nevoie de un calendar editorial cu idei pentru industria în care activezi, dă-mi de veste și îți dau informațiile de care tu ai nevoie! Câștigi timp, bani și alte resurse!
Hai să lucrăm împreună!